דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רנו - מידע, תחזוק ותפעול של רכבים 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2227 פעמים ]

מאז שהאנושות התמכרה ליכולת התנועה ברכבים, היא גם התמכרה לחופש הבחירה בסוג הרכבים. ניתן לראות כיצד בישראל יותר ויותר אנשים מעדיפים רכבים מסוימים על פני סוגים אחרים. הסיבות לכך נובעות לרוב מדעת הקהל הישראלית מזה שנים שישנם רכבים מסוימים שהם אמינים וחלקי החילוף שלהם לא יקרים ביחס לרכבים אחרים. אחת מחברות היצרן של הרכבים היא רנו. החברה קיימת מזה שנים בארץ והצליחה לבסס מעמד ואף להגיע להישגים יפים בשוק הרכב המקומי בארץ.

רנו נוסדה בשנת 1899 על ידי לואי רנו. עם השנים ובעקבות התמורות בשוק הרכב העולמי, החלה רנו משתפת פעולה עם חברת ניסן היפנית על מנת לחזק את מעמדן של שתי החברות בשוק הבינלאומי. לחברה הישגים רבים בתחום המוטורי, בכל הקשור בעיצוב ותכנון רכבים מתקדמים ונוחים לתפעול ונהיגה. אם זאת עדיין קיימות בארץ ספקות מסוימות באשר לרכבי רנו.

רנו ידועה כמכונית שנכנסת ויוצאת ממוסכים בתדירות יחסית גבוהה. העניין הוא, שבעבר נעשו יותר בחירות עיצוביות ברכבי רנו מאשר בחירות של תכנון קפדני בכל הקשור במוטוריקה של הרכב. כיום המגמה היא ליצור רכבים בטיחותיים עם נתוני מוטוריקה מתקדמים ותוך כדי לשמור על העיצוב המודרני. חברת רנו עושה מאמצים כבירים על מנת לשמר את עקרונות העיצוב שניכר שאהובות במיוחד על הצרכן הישראלי ותוך כדי גם שיפור ביצועים ועמידות.

חברת רנו מעמידה מרכזי מידע וטיפול לרכביה. נכון להיום, מוסך רנו מורשה הינו המוסך היחידי שמורשה לטפל ברכבי רנו ויודע ומודע לכל הבעיות הן החיצוניות והן הפנימיות של הרכב. כאשר אנו מרגילים את עצמנו לטפל ברכבי הרנו שלנו במוסך רנו מורשה, אנו בעצם מאפשרים גם לנו ולגם לרכבים ליהנות משירות, אמין מקצועי ונכון עבור הרכב. לצערנו בימינו קיימים לא מעט אנשים שמבקשים להתפרנס. העניין שבין אלו, ניתן למצוא מוסכים שאינם מורשים המציעים לפעמים על מנת למשוך את קהל הלקוחות, מחירים זולים יותר ממוסכים מורשים. מגמה זו משפיעה גם על קהלך רכבי רנו בארץ.

העניין הוא, שלרוב מוסכים שאינם מורשים, לא תמיד משתמשים בחלקי חילוף מקוריים או יד ראשונה. לרוב מוסכים אלו רוכשים חלקי חילוף זולים יותר או משפצים ומתקנים חלקי חילוף פגומים. כאשר מתעסקים עם רכבים יש לזכור, כי דווקא בכל הקשור בתיקון מקצועי, עדיף לא להתפשר ולבצע את התיקון במוסך רנו מורשה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב